Angelina, de mama van Achiel en Juliette uit onze klas, werkt als animator in het woonzorgcentrum Sint-Medard in Wijtschate. We mochten er een hele dag meedraaien in de animatie. Wat in het begin eventjes onwennig aanvoelde, veranderde al snel in het samenwerken, voorlezen en samenspelen met de bewoners. We werden door Angelina verwend als koningen en koniningen. Tussendoor legden we ook nog ons fietsbrevet zilver af. Het werd een heel leerrijk dag vol mooie momenten voor jong en oud! Bedankt ook aan papa Jakob en Stijn om ons te begeleiden.
Auteur