Vandaag gingen we op daguitstap naar Provinciedomein De Palingbeek. We maakten een leuke wandeling en keken onderweg even naar de diertjes die we tegenkwamen.
Daarna was het tijd om volop te spelen in het zand. Er werd gebouwd, gespeeld en vooral heel veel plezier gemaakt!
Als afsluiter genoten we samen van een lekker ijsje in het zonnetje. 🍦☀️
Het was een super fijne dag vol plezier en mooie momenten samen!
Auteur